RSS

Αλλαγή πολιτικής πλεύσης, Κρίση και Νέα Οικονομία (απλοποιημένο)

19 Sep

Εκεί πάμε  Μετά από παρότρυνση πολλών, “εδώ βρίσκεται” η απλοποιημένη έκδοση του άρθρου, και είναι πια κατανοητή από όλους. Πιο απλουστευμένα, δεν γίνεται! Οι απαντήσεις και η εξήγηση για τα αίτια που οδηγούν στο πείραμα που λαμβάνει χώρα στον ευρωπαϊκό νότο: ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΛΕΥΣΗΣ, ΚΡΙΣΗ και ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Μετά από αυτό, δεν μπορείς να ισχυρίζεσε πλέον ότι δεν γνωρίζεις αλλά μπορείς να στοχαστείς πάνω στο “τι μπορώ να κάνω”. Ο εχθρός βρίσκεται ήδη εντός των πυλών!

Για την ανθρωπολογική κρίση (ριζικά αίτια) ακολουθείστε το δεσμό.

Τα κομμάτια του παζλ (ή τα Γρανάζια)

Α) Κοινωνικές Παροχές : Οι γενιές των baby boom (1946-1964 περίπου) αρχίζουν να μπαίνουν στην σύνταξη την εποχή του baby crash.
Το 1945,  41,9 εργαζόμενοι κάλυπταν τις κοινωνικές παροχές 1 δικαιούχου
Το 1965,  4 εργαζόμενοι κάλυπταν τις κοινωνικές παροχές 1 δικαιούχου
Το 2009,  2 εργαζόμενοι κάλυπταν τις κοινωνικές παροχές 1 δικαιούχου
Το 2013  1,2 εργαζόμενοι (δεν) καλύπτουν τις κοινωνικές παροχές 1 δικαιούχου (επί κρίσης ούτε 1 προς 1 δεν είναι)!!
Δεν υπάρχει καμία τόσο πλούσια χώρα πάνω στον πλανήτη που να είναι ικανή να αντέξει το βάρος των Κοινωνικών Παροχών!
Για να κρατηθούν σταθερά τόσο τα οφέλη των Κοινωνικών παροχών όσο και οι φορολογικοί συντελεστές, μέχρι το 2030 η συνταξιοδότηση θα πρέπει να αρχίζει στα 78 στην Ιαπωνία, στα 74 στη Γαλλία, στα 73 στην Ιταλία και στα 72 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέχρι το 2050, οι ηλικίες συνταξιοδότησης σε αυτές τις χώρες θα πρέπει να αυξηθούν σε 81, 78, 79, και 75 αντίστοιχα.
Β) Δημογραφικό : Το Α πρόβλημα φέρνει στην επιφάνεια την Ευρωπαϊκή υπογεννητικότητα. Η δύση γενικώς δεν τεκνοποιεί!
Στην ΕΕ ο μέσος αριθμός τέκνων ανά γυναίκα είναι 1,5 τέκνα, (στην Ελλάδα 1,2) όταν το κατώτατο όριο αντικατάστασης του πληθυσμού είναι 2,1.
Κατά την Ευρωπαϊκή ηγεσία, η λύση βρίσκεται στη μετανάστευση
Γ) Μετανάστευση(της λαθρομετανάστευσης συμπεριλαμβανομένης) : Οι πόλεμοι και οι αναταραχές δημιουργούνται με μεγαλύτερη ευκολία αφού εκτός από την υφαρπαγή των πόρων, και η δημιουργία κυμάτων μετανάστευσης είναι ζωτικής σημασίας για τη βιολογική εξέλιξη της Ευρώπης.

Η Εικόνα η Μηχανή)

Τα παραπάνω τρία χαρακτηριστικά συνθέτουν το τρισυπόστατο της “ΝΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ” με “Μακρο-οικονομικά παράδοξα” να διαμορφώνουν τη νέα παράλογη λογική!
Η Νέα Οικονομία (σύμφωνα με τη CIA), έχει απαιτήσεις:
Νέα Οικονομία
-Αύξηση της παραγωγής αλλά και του ρυθμού ανάπτυξης της
-Αϋξηση των φορολογικών συντελεστών
-Αϋξηση της ηλικίας συνταξιοδότησης ή μείωση των παροχών
-Αύξηση της μετανάστευσης
-Περισσότερες γεννήσεις
“Νέα Οικονομία” σημαίνει η εντός του οικονομικού μηχανισμού “βελτιωτική κίνηση” όπου τα δευτερεύοντα γίνονται πρωτεύοντα (χαρακτηριστικό της αστικής κοινωνίας), που σημαίνει ότι οι μακροοικονομικοί παράγοντες με βάση το δημογραφικό ζήτημα αποτελούν τον κεντρικό άξονα της λειτουργίας του μηχανισμού που παράγει τον καταναλωτισμό και το βασικό γρανάζι της διεθνούς οικονομίας και των στρατηγικών σχεδιασμών των ισχυρών.

Λογική στο σύστημα βλέπουν οι φιλελεύθεροι οικονομολόγοι, το παράλογο το βλέπουν όλοι οι υπόλοιποι. Η νέα οικονομία ξεκινά ένα νέο κύκλο και στο μανίκι της έχει κρυμμένο τον άσσο της ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ στην Αστικοποιημένη Κοινωνία!! (θα ασχοληθούμε άλλη φορά με αυτό το ζήτημα)

Η Νέα Πολιτική το Λιπαντικό)

α) Η αντιμετώπιση της αναλογίας εργαζομένων-συνταξιούχων, μέσω της αύξησης της ηλικίας συνταξιοδότησης, ειδική πολιτική για την απασχόληση και τη μετανάστευση.
β) Μείωση των υποχρεώσεων μέσω μετατόπισης συγκεκριμένων ανταποδοτικών κεφαλαίων προς συγκεκριμένες κατηγορίες συνταξιοδοτικών εισφορών και μείωση των μελλοντικών ποσών απόδοσης, (δηλαδή, χρήση ΤΩΡΑ των κεφαλαίων που προορίζονταν για τους νέους των επόμενων γενεών) και
γ) Αύξηση των πόρων για τη χρηματοδότηση των συντάξεων μέσω της αύξησης των ποσοστών συμμετοχής και της αύξησης των φόρων.
δ) Αύξηση της Παραγωγικότητας
(ΕΕ 2006, Κεντρική Τράπεζα 1997, +, +..) Δες σχετικά άρθρα στο τέλος

Βασική διευκρίνηση:
Τα παραπάνω θέματα απασχολούν τους επικυρίαρχους, την “αυθεντική εξουσία”! Οι συνέπειες από τους χειρισμούς των παραπάνω συστημικών θεμάτων αφορούν τους λαούς, οι οποίοι όμως δεν θα είναι ποτέ σε θέση να το αντιληφθούν αυτό, γιατί οι παθητικοί άνθρωποι είναι κατά βάση εθελόδουλοι υλιστές. Ξέρουν ότι, όταν έχουν πονοκέφαλο πρέπει να πάρουν ασπιρίνη αλλά δεν ξέρουν να ψάχνουν τα αίτια που προκαλούν τον πονοκέφαλο! Το θέμα είναι σε εξέλιξη, ανοιχτό, είναι βρώμικο και μπορεί να εκτεθεί όλη η πολιτική ηγεσία της Ευρώπης -“αν ξυπνήσεις μονομιάς, θάρθει ανάποδα ο ντουνιάς”! (πράγμα αδύνατον, κατά την εξουσία) Μην απωθήσεις όμως τα δεδομένα. Λάβε τα μέτρα σου σε σχέση με αυτά!
«υπαρκτή κοινωνία των πολιτών δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ, διότι η κρίση έπληξε και το ίδιο το επαναστατικό υποκείμενο. Και η κοινωνία των πολιτών πέφτει σε παρακμή, διότι οι κοινωνικές συγκρούσεις απώλεσαν τη δύναμη ενσωμάτωσης, την οποία είχαν στο τρίτο τέταρτο του 20ού αιώνα. Η εξυγίανση της κοινωνίας συνίσταται στην ανανέωση της δύναμης της κοινωνίας των πολιτών μέσω της εξάσκησης στη «διατήρηση των συγκρούσεων».

Το μέλλον του κοσμάκη, σύμφωνα με τα παραπάνω:
Με την παθητική, γνώριμη έως τώρα, στάση του δυτικού ανθρώπου :ξεχνάμε ότι ξέραμε στα θέματα εργασίας, σύνταξης, ασφαλιστικό, κοινωνικές τάξεις + χρεωμένα και τα εγγόνια μας.
Η ενεργητική στάση : Αφενός, συσπείρωση και άρνηση χρεών (θα βρεθεί τρόπος να ακυρωθούν τα χρέη του κοσμάκη), αφετέρου, οι ηγεσίες της ΕΕ ελέγχονται για συνέργεια και εσχάτη προδοσία, αφού, υπάρχουν πολλά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι όλα είναι τεχνητά, γνωστά τουλάχιστον 30 χρόνια τώρα, και μόνο προς όφελος των ιδιωτικών μεγαλο-συμφερόντων και του σάπιου πολιτειακού συστήματος -υποτακτικών των πρώτων-. Δεν είναι τυχαίο ότι οι τράπεζες έδιναν λεφτά σε όλους, να χτίζουν, να καταναλώνουν… αφού έτσι σχεδίαζαν σύντομα να τους πάρουν την περιουσία ολόκληρη.

Στο “Δυτικό Μηχανιστικό Πολιτισμό”, όταν οι δείκτες της οικονομίας ολισθαίνουν τότε γίνονται βελτιωτικές – διορθωτικές κινήσεις για να επανέλθουν σε ανοδική πορεία ..οι δείκτες του κατασκευάσματος (οικονομίας). Δεν γίνονται διορθωτικές κινήσεις για τη βελτίωση όλων εκείνων που είναι προς όφελος της ανθρώπινης υπόστασης. Έτσι, οι λέξεις χάνουν την έννοιά τους σε σχέση με το τι είναι ωφέλιμο για τον απλό άνθρωπο. Οι “παίχτες της εξουσίας” οδηγούν προς την “κατά Khun κρίση”, ένα στάδιο πριν την αλλαγή παραδείγματος, όπου δεν ισχύει τίποτε πλέον από εκείνα που οι πολίτες γνώριζαν ως τώρα.

Η κρίση του καπιταλισμού είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία του μοντέλου, και είναι το στάδιο εκείνο που οι Μαρξιστές περιμένουν (προσδοκώντας) ότι κάποια στιγμή το σύστημα δεν θα αντέξει, θα καταρρεύσει και θα εδραιωθεί μια κάποιου είδους σοσιαλιστικής τάξης πραγμάτων από το λαό τον ίδιο». (μια παθητική στάση που φανερώνει το είδος και την ποιότητα της επαναστατικής κίνησης, έμβλημα των μαρξιστών)

Πάντως, κατ’ αυτή τη περίοδο (της τεχνητής κρίσης) οι κυρίαρχοι ξεσπαθώνουν σε υπερθετικό, προκλητικό βαθμό καταπατώντας θεσμούς και καταλύοντας κάθε απόκτημα των “αγώνων του λαού”, για να εμπεδώνεται η δύναμη της εξουσίας και η αδυναμία των κυριαχούμενων (χαμήλωμα του πήχη και αγώνες πάλι από την αρχή για την καλυτέρευση των νέων συνθηκών -να κρατάμε απασχολημένο το λαό και να αφήσουμε έργο και στους απογόνους με ψευδο-μοντέλα, ψευδο-ιδεολογίες, ψευδο-οράματα, ψευδο-κατακτήσεις, ψευδο-ασφάλεια, ψευδο-σταθερότητα, ψευδο-ειρήνη-). Στην περίπτωση που κάποιες διορθωτικές κινήσεις σκοντάφτουν πάνω σε νόμους και διατάγματα τότε, χυδαία όπως εδώ, -οι πολιτικοί υπάνθρωποι, μαριονέτες, εκλεγμένοι από τους αστούς καταναλωτές- με τροποποιήσεις άρθρων παρακάμπτουν τα εμπόδια (και μην νομίζετε ότι το άτομο που αντιδρά στο παραπάνω βίντεο εξυπηρετεί άλλους σκοπούς πέραν από τη δική της ανέλιξη στη σάπια πολιτική σκηνή του τόπου! Θα πειστείτε αν παρακολουθήστε την εξέλιξη μέσα στο χρόνο, εάν δηλαδή ακυρωθεί άμεσα ή όχι αυτή η συνεδρία)! Γιατί, ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός, αφού (είναι νόμος): όταν δεν πιάνει τόπο μια αντίδραση τότε αντιστρέφεται ο ρόλος της ορμής της αντίδρασης) και λειτουργεί τελικώς υπέρ της νομιμοποίησης της παραβίασης και καταπάτησης των θεσμών (η ανομία μέσα στο ίδιο το θεσμικό πλαίσιο) -αφού η επιλογή της τελικής ρήξης μέχρι τη δικαίωση είναι πάντα παρούσα αλλά έχει κόστος!!!
Δεν τελειώνουν όμως εδώ τα πράγματα! Η γραμμή της αλλαγής της πολιτικής πλεύσης, είναι και η θεσμική αποσάθρωση ώστε να δικαιολογεί την έλευση του επερχόμενου ευρωσυντάγματος που θα “τακτοποιεί” το αλαλούμ και την αυθαιρεσία των εθνικών νόμων, πάνω στα οποία σκοντάφτουν οι εταιρείες που έχουν αναλάβει το ρόλο της υφαρπαγής των φυσικών πόρων, αφού πρώτα “τακτοποιηθεί” το θέμα της εθνικής κυριαρχίας.

Κι ο κοσμάκης; Αυτός θύμα της πολιτικής παραπλάμησης που στηρίζεται στη διπλή άγνοια του, όταν έρχεται σε επαφή με την αλήθεια την απωθεί (επειδή απαιτείται η ενεργή συμμετοχή του και εκείνος είναι αρκετά απασχολημένος να τα βγάλει πέρα στον αγώνα διασφάλησης της καταναλωτικής δυνατότητάς του, σε σχέση με τα ψεύτικα πρότυπα), και ψάχνει να βρεί αν αυτός που μιλά για την αλήθεια είναι δεξιός ή αριστερός! Εστιάζει σε εκείνα που χωρίζουν τους ανθρώπους αντί να δει το μεγάλο εκείνο κοινό στοιχείο, που μας ενώνει όλους: ότι όλοι βράζουμε στο ίδιο καζάνι!

Ξεφύγαμε όμως πολύ από την αρχική πρόθεση περιγραφής της σχέσης του ανθρώπου με το “έκτρωμα” του σημερινού δυτικού μηχανιστικού πολιτισμό!

ένα μόνο Παράδειγμα από τους “Δείκτες” του Μηχανιστικού Πολιτισμού

Underpopulation (υποπληθυσμός) =Μια κατάσταση στην οποία υπάρχουν πολύ λίγοι άνθρωποι για να αναπτύξουν πλήρως το οικονομικό δυναμικό μιας περιοχής ή ενός έθνους. Ένας μεγαλύτερος πληθυσμός θα μπορούσε να στηριχθεί στην ίδια βάση άντλησης πόρων. “Underpopulation” συνήθως ορίζεται ως μια κατάσταση στην οποία ο πληθυσμός μιας χώρας έχει μειωθεί πάρα πολύ για να μπορεί να στηρίξει τις τρέχουσες ανάγκες του οικονομικού της συστήματος. Έτσι, ο όρος δεν έχει καμία σχέση με τη βιολογική πλευρά της φέρουσας ικανότητας, αλλά είναι ένας οικονομικός όρος που χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει ότι τα συστήματα μεταφοράς πληρωμών ορισμένων ανεπτυγμένων χωρών ενδέχεται να αποτύχουν όταν ο πληθυσμός μειωθεί ως ένα σημείο. Ένα παράδειγμα θα ήταν η περίπτωση κατά την οποία, οι συνταξιούχοι που υποστηρίζονται μέσω ενός συστήματος κοινωνικής ασφάλισης να μην επενδύουν τις αποταμιεύσεις, και στη συνέχεια προκύψει ένα μεγάλο μεταναστευτικό ρεύμα. Στην περίπτωση αυτή, η νέα γενιά μπορεί να μην είναι σε θέση να υποστηρίξει την παλαιότερη γενιά.”

Τι σημαίνουν όλα αυτά;
Οι λέξεις χάνουν κάθε έννοια και πάμε για μεγαλύτερη κρίση όπου η ισχύς θα πρυτανεύει και όχι η λογική! Παράδοξοι νέοι οικονομικοί όροι –που εισήχθησαν σαν εργαλεία για τη βελτίωση των οικονομικών δεικτών– όπως ο όρος Underpopulation, σύμφωνα με τον οποίο η Κίνα και η Ινδία θα στενάζουν από μεγάλη υπο-πληθυσμιακή κρίση, δηλαδή δεν θα έχουν αρκετό πληθυσμό για τη δυναμική υποστήριξη των οικονομιών τους! Δημιουργείται κατ’ αυτό τον τρόπο μια τάση-ανάγκη για συγκέντρωση μεγαλύτερων πληθυσμών κάτω από μία οικονομία, μια τεχνική ώθησης για ομαδοποίηση συνόλων (εθνών, χωρών κλπ) κι έτσι θα βλέπουμε να δημιουργούνται οικονομικοί συνασπισμοί τύπου ΕΕ (Ασιατική Ένωση, Βόρειο-Αμερικάνικη κοκ). Λέγαμε κάτι για παγκοσμιοποίηση; Αυτό δηλώνει ότι στο δίπολο Μηχανιστικός Πολιτισμός – Ανθρωποκεντρικός Πολιτισμός, ο πρώτος υπερισχύει των ανθρώπινων αξιών! Το ανθρώπινο κατασκεύασμα κυριάρχησε πάνω στον ίδιο τον δημιουργό του! “Η κτήση έγινε κτήτορας”.

Έλληνας vs “Νεο-ΔυτικΙΣΜΟΣ”

Η σημερινή αθλιότητα στο τόπο μας δεν είναι τίποτε περισσότερο από τις παράδοξες συνέπειες των δευτερογενών παραγόντων που επηρεάζουν πρωτογενώς το δυτικό οικονομικό κατασκεύασμα-μοντέλο το οποίο συνάντησε τη Νέμεση του. Οι αλλαγή πορείας στον “τροχό της οικονομίας” του κυρίαρχου δυτικού φιλελευθερισμού, ζητά νομιμοποίησή, ΑΡΧΙΚΑ από το νότο, με τους πιο απρόβλεπτους υπηκόους στην ΕΕ (στο μεταίχμιο της οριστικής μεταστροφής τους, ώστε να φέρουν και εκείνοι τον τίτλο του “παθητικού αστικοποιημένου «ανθρώπου» του υλιστικού ευδαιμονισμού”), και με τις πιο αδύναμες, υποτελείς και αλλοτριωμένες κυβερνήσεις. Πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι ολόκληρη η λεκάνη της Μεσογείου βρίσκεται σε αναβρασμό=αστάθεια; Για όλους τους μεσογειακούς λαούς το νήμα της νατουραλιστικής συνιστώσας που πλέκει τον πολιτισμό μας, δεν πρέπει να σπάσει!

Δεν θα ασχοληθούμε με το γεγονός ότι φαίνεται στον ορίζοντα το όραμα κάποιων ελίτ “ευγενών” του 20ου αιώνα, όταν μιλούσαν για Ευρωπαίους που το χρώμα του δέρματος τους θα είναι όπως εκείνο των Αιγυπτίων.

Θα πούμε όμως για τα παράδοξα (ευγενικός όρος) εκείνα που θα σημάνουν συναγερμό σε κάθε σκεπτόμενο, αφού, το δικό μας ιστορικό μέλλον όλο και περισσότερο (θα) σχετίζεται με εκείνο των κεντρο-βόρειων Ευρωπαίων, παρόλο που όχι μόνο καμιά ιστορική σχέση δεν υπάρχει (εκτός το ότι ο δυτικός πολιτισμός χτίστηκε με φώτα αρχαίας Ελληνικής γνώσης), αλλά, αντικειμενικά, μας χωρίζουν τεράστια ιστορικά χάσματα, χωρίς να αποτελεί αντιδυτική στάση αλλά ρεαλιστική εκτίμηση (και επειδή ξέρω τι σκέφτεστε όταν ακούτε τέτοιους χαρακτηρισμούς, εδώ θα δείτε τι εμποδίζει την κρίση και τη σκέψη του σύγχρονου ανθρώπου για να είναι ρεαλιστής, πραγματιστής)

Σε μια φυλή της Αφρικής αποκαλούν όλους τους Ευρωπαίους “Ουαζάνγκα” εκτός τους Έλληνες που τους αποκαλούν “Ουαγκιρίκι”! Και αυτό γιατί;;; Επειδή οι πρώτοι πήγαν εκεί για να τους εκμεταλλευτούν, με οποιοδήποτε τρόπο, ενώ οι Έλληνες πήγαν για να συνάψουν σχέσεις κάθε είδους μαζί τους!!! Αν δεν είναι αυτό πολιτισμικός πλούτος, τότε τι είναι;;;;;;;;;
Όμως αυτά (πολιτισμός, αξίες, ήθος κλπ) είναι ιδεολογία και ο δυισμένος νους της δύσης θέλει πράξη, απόδοση, παραγωγικότητα, καθότι η ισχύς και η ύλη είναι το έμβλημα!

Θα δούμε τα παράδοξα της οικονομίας μόνο υπό την έννοια την σημαντική, “τις πρώτες αρχές”, δηλαδή, να μην ξεχνάμε ότι : η οικονομία είναι μια τέχνη, ένα ανθρώπινο κατασκεύασμα και ο άνθρωπος είναι άνθρωπος μόνο με παρούσα την ενθύμηση της ολότητας της φύσεως και της καταγωγής του ανθρώ­που από τη φύση. Τότε, εναρμονισμένος και ελεύθερος, συνάπτει συμφωνίες με το κοινωνικό του περίγυρο, προκειμένου να μην βλάπτεται ούτε το φυσικό περιβάλλον πάνω στο οποίο ευδοκιμεί αλλά ούτε και κανείς άλλος, μέσα στους κοινά επιλεγμένους τόπους συνάθροισης που του παρέχουν ασφάλεια, ασκώντας πρακτικές κοινού συμφέροντος! ..κι ο γιος μου τ' ανταλακτικόΠαύει όμως να είναι άνθρωπος όταν θεωρεί τη φύση μόνον από «πρακτική σκοπιά» και την εξυψώνει σε «θεωρητική». Διχασμένος με τη φύση τη μετατρέπει στην πιο δουλοπρεπή υπηρέτρα του εγωιστικού του συμφέροντος. Η άνευ ορίων και μονόπλευρη ιδιοποίηση της φύσεως, στον ύστερο καπιταλισμό κατέληξε σε μια άνευ προηγουμένου λεηλάτηση της. με την αντίληψη της φύσεως ως πρώτης ύλης για την εργασία ή ως αντικειμένου προς κυριαρχία του πρακτικού εγωισμού, όπου η σημασία της ανθρώπινης ιστορικής πράξης καταργείται, μετριάζεται, σχετικοποιείται, και η φύση υπάρχει, απλώς και μόνο για να τη λεηλατεί ο άνθρωπος. Τότε ο ίδιος μετατρέπεται σε ένα μικρό γρανάζι της Μεγάλης Μηχανής που κατασκεύασε, ταγμένος πλέον αποκλειστικά στη σωστή λειτουργία του Μηχανισμού! Το μικρό γρανάζι όταν αναπαράγεται δεν γεννά ανθρώπους αλλά αναλώσιμα ανταλλακτικά! Τελικώς, κτήροράς του “ανθρώπου” γίνεται το ίδιο του το κατασκεύασμα.

Στην πρώτη περίπτωση το σύστημα είναι “ανθρωποκεντρικό” στη δεύτερη με σύγχρονους όρους “Δομισμός”, “Συστημισμός”, “Κονστρουκτιβισμός”, που όμως πάντα παραπέμπουν σε “Μηχανιστικό πολιτισμό”, με έμφαση στο Μηχανιστικό με όλα τα άλλα μέρη να αποτελούν υποσυστήματα. (Πιθανόν ο όρος “Μηδενισμός” ταιριάζει καλύτερα στην περίπτωση.)

Στο πρώτο σημασία έχει, ό,τι είναι αγαθό για τον άνθρωπο!
Στο δεύτερο… ό,τι είναι καλό για το κατασκεύασμα το ίδιο, η τέχνη του ανθρώπου δηλαδή.. Αντί της διαλεκτικής σχέσης, “Το ανθρώπινο κατασκεύασμα προς όφελος της ανθρωπότητας“, ο δυισμός: ή ο ένας πόλος ή ο άλλος! ..και εδώ βρίσκει τη σημασία του το αρχαίο ρητό : “η κτήση γίνεται κτήτορας”.

Τέλος, ξαναθυμίζω, όλα είναι αποτέλεσμα της κρίσης στην ανώτερη βαθμίδα.. την ανθρωπολογική κρίση της δύσης.

Το αιώνιο δίπολο που συντηρεί και νομιμοποιεί το σύστημα

Άβολες αλήθειες Ευχάριστα ψέματαΟι Κυρίαρχοι καλά κρατούν : Γιατί, κατάφεραν την εξάπλωση του δυτικού οικονομικού μοντέλου παγκοσμίως και αυτό είναι η “Παγκοσμιοποίηση εκ των άνω”, και επιβάλλεται με τον “δυτικό εκδημοκρατισμό”! Η επίθεση στο Ιράκ πχ έχει σαν στόχο την επιβολή αυτού του οικονομικού μοντέλου που συνάντησε τη Νέμεση του και έχει ανάγκη περιφερειακής υποστήριξης για την αύξηση των εσόδων! Και τα ελεγχόμενα ΜΜΕ δεν προβάλλουν ποτέ την αλήθεια! Ενημέρωση δεν υπάρχει! (Ιράκ: Αγγίζουν τους 1.000 οι νεκροί το Σεπτέμβριο 2013 : ανακοίνωση ΟΗΕ. Ένας άδικος πόλεμος που δεν έληξε ποτέ.) Ένα σάπιο σύστημα που ωφελείται από τον πόνο και τη δυστυχία που προξενεί στους λαούς! (Υφαρπαγή πόρων, Έλεγχος κεφαλαίων και οικονομιών, Δημιουργία μεταναστών προς την δύση -που έχασε το ίδιο το ανθρώπινο νόημα της αυτο-αναπαραγωγής ώντας σε πολιτισμικό αδιέξοδο).

και,

Οι Αυλικοί τρέχουν : κάθε τι που ζητά ο λαός, μετατρέπεται σε λογιστικές μονάδες για να νομιμοποιεί “ο ζήτουλας” έτσι το παρόν μοντέλο. Κάθε απαίτηση εργαζομένων σκοντάφτει πρώτα στα αλλοτριωμένα συνδικάτα, μετά στην σάπια πολιτική και τέλος στην ελιτίστικη οικονομία. Αυτή η κλίμακα έλκει κάθε λογής προσωπικότητες εμπλεκόμενων που επιζητούν “ανέλιξη”, και σε ένα από αυτά τα τρία στάδια (ανάλογα το επίπεδό του ατόμου) θα λυγίσει η θέλησή του και το ιδιοτελές θα υπερισχύσει, για μια θέση ή μια διευκόλυνση, για τη δόξα ή.. θα του την φέρουν, αν τελικά τους πέφτει “λίγος”. (Οι τελευταίοι είναι συνήθως οι μεγάλοι φωνακλάδες που τσιρίζουν “ΨΕΥΤΕΣ”!!)
Η τάση του κεφαλαίου να χειραγωγεί την διακίνηση και τα κοινωνικά αιτήματα του εργατικού δυναμικού.

Αποτέλεσμα :
Η “Γνήσια Εξουσία” κάνει ότι θέλει, και τίποτα δεν γίνεται για τη βελτίωση του ανθρώπινου βίου αλλά για τους δείκτες του Μηχανιστικού απάνθρωπου πολιτισμού.
Η αναζήτηση των θετικών πρόσημων των δεικτών (η παραγωγικότητα ποτέ δεν χορταίνει) είναι το ζητούμενο και όχι οι ανάγκες του ανθρώπουγια να διάγει ένα “ανθρώπινο” βίο.

Συμπέρασμα: Δια της ισχύος η δύση επιβάλλει το Μηχανιστικό πολιτισμικό μοντέλο της οικονομίας, και αυτό σημαίνει ότι ένας άλλος πολιτισμός ή έθνος δεν θα μπορεί να λειτουργεί με βάση τις δικές του αξίες και πρότυπα συμπεριφοράς αλλά βάσει των μηχανιστικών αξιών και προτύπων συμπεριφοράς ενός άλλου πολιτισμού ή έθνους, του κυρίαρχου. Είναι ουσιαστικά μια επέμβαση στο ζήτημα της φύσης και του ρόλου των αξιών σε ένα διαφορετικό πολιτισμό. Η ισχύς και η επιβολή του κυρίαρχου δεν είναι κάτι νέο! Η διαφορά του σήμερα σε σχέση με άλλες εποχές βρίσκεται στο γεγονός ότι ζούμε την εποχή της πληροφορίας και δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν γνωρίζουμε. Τουλάχιστον όχι όσοι διατηρούν ακόμα ζωντανή την ανθρωπιά και κάτι από μια πολιτιστική κουλτούρα που τους επιτρέπει να κάνουν αυτές τις διακρίσεις!! Εκεί αποσκοπεί και η πνευματική φτώχεια της παιδείας: στο να μην μπορεί ο άνθρωπος να κάνει τις κατάλληλες νοητικές συνδέσεις αξιοποιώντας την πληροφορία αλλά εγωκεντρικά και ατομικιστικά να στοχεύει στην επαγγελματική του σταδιοδρομία και μέσω αυτής στην κοινωνική του ανέλιξη. Στην παρούσα χρονική περίοδο, ως αποτέλεσμα των παραπάνω πιέσεων (επειδή ως δράση φέρει και την αντίδραση) δημιουργείται η ώθηση προς τη συνειδητοποίηση ότι: οι αξίες με τις οποίες ζει ένα ανθρώπινο σύνολο, συνδέονται άρρηκτα με το ιδιαίτερο είδος πολιτισμικής καλλιέργειας την οποία βιώνει το σύνολο. Αυτός είναι και ο λόγος των ακραίων εθνικιστικών εξάρσεων, που βρίσκουν ζωτικό έδαφος για να απλώσουν ρίζες!!
Η εξάπλωση του συστήματος, τώρα, είναι ραγδαία για τον απλό λόγο ότι: Εάν γνωρίζεις και δεν κάνεις κάτι, ισούται με νομιμοποίηση! Η νομιμοποίηση αυτού του συστήματος είναι η επιδιωκόμενη παγκοσμιοποίηση “εκ των κάτω”!
Από ηθικής, αξιακής αλλά και ουσιαστικής άποψης, είναι ισοδύναμο με την υποταγή, τουτέστιν αποδοχή της υποτέλειας σου!

Για τους ίδιους παραπάνω λόγους, εάν τούτο το άρθρο δεν καταφέρει να κρατήσει κάτι μέσα σας αναμμένο, τότε και εγώ συμβάλω στη παραπάνω εγκληματική νομιμοποίηση!!! Τέλος!!

Τελικά Συμπεράσματα

Το δημογραφικό συνάντησε τη Νέμεση του και βάσει του συγκεκριμένου οικονομικού μοντέλου αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα στη μακροοικονομία. Οι καταγραφές δείχνουν ξεκάθαρα πλέον ότι ακόμα και τα δημοσιονομικά της πλουσιότερης χώρας δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος των Κοινωνικών Παροχών, ελλείψει νεολαίας και εργατικών χεριών στην πυραμίδα των ηλικιών! Επενδύθηκαν και τα χρήματα που προορίζονταν για τις επόμενες γενιές και τώρα μένει μόνο η αλλαγή στην πολιτική. Η επιλογή που έγινε είναι η εξής: να μην αλλάξει το οικονομικό σύστημα αλλά η πολιτική να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της οικονομίας. Που σημαίνει επιβαλλόμενες κοινωνικές αλλαγές και ανακατατάξεις με επαναπροσδιορισμό του νέου κοινωνικού γίγνεσθαι, στο νέο κόσμο : τον αστικοποιημένο. (Ήδη περισσότερο από το 50% των κατοίκων της Γης ζουν στις πόλεις και ο ρυθμός έχει αυξητικές τάσεις) Το μέλλον θέλει οι πόλεις να είναι το οργανικό σύνολο (οργανισμός, υπόσταση) και οι άνθρωποι τα αναλώσιμα κύτταρα του οργανισμού από τα οποία, τα χαμηλής παραγωγικότητας θα αντικαθίστανται με ποιο παραγωγικά! Το ποσοστό συνεισφοράς στην οικονομία θα είναι το μέτρο!!

Στην Ελλάδα, μετά από πολλούς αιώνες επιχειρείται η μεταστροφή : να τραβήξουμε το ένα πόδι από την ανατολή και να το φέρουμε και αυτό στη δύση. Η αλλοτριωμένη διανόηση, η σάπια πολιτική εξουσία και η “εθελοδουλία” των σύγχρονων πολιτών δεν μπορούν να απο-ανεξαρτητοποιηθούν και να υποστασιοποιήσουν την αυθεντική Ελληνική οντότητα που δεν είναι ούτε δύση ούτε ανατολή αλλά μητέρα πολιτισμού που απλώνεται από τη δύση ως την ανατολή και η μόνη με πολιτισμικό καθήκον και υποχρέωση. Είναι γελασμένος εκείνος που νομίζει ότι η σημερινή κατάσταση διαφέρει από εκείνη της άλωσης του 1204, του 1453, της τουρκοκρατίας ή της κατοχής του ’40. Απλά έχει αλλάξει ο τρόπος και η μέθοδος αλώσεως.

Παρόλο που σήμερα ο πολίτης είναι απών απέναντι στην εξουσία, εντούτοις, αυτές οι εξελίξεις (δυνάμει) θα πυροδοτήσουν τη νέα επανάσταση του πνεύματος για μια νέα συνειδητότητα! Η αναβάθμιση της Παιδείας αποτελεί μονόδρομο!

Ίσως τελικά, από τα λίγα καθαρά λόγια είναι εκείνα του Ερατοσθένη Γ. Καψωμένου ;..η μεσογειακή λεκάνη, λόγω της στρατηγικής της σημασίας, βρίσκεται για μεγάλες ιστορικές περιόδους κάτω από την κηδεμονία εξωγενών δυνάμεων κι αυτό συνεπάγεται μια σταδιακή αποδόμηση των τοπικών πολιτισμών, προκειμένου να προσαρμοστούν στα πρότυπα των επικυρίαρχων. Βασικοί φορείς αυτής της αποδόμησης είναι η τάξη των διανοουμένων, δηλ. η κοινωνική τάξη στην αρμοδιότητα της οποίας εμπίπτει η μελέτη, ανάδειξη και αναπαραγωγή, μέσω της παιδείας, των τοπικών πολιτισμών. Όμως, όντας αλλοτριωμένοι από τα ξένα πρότυπα, δεν μπορούν, δεν τολμούν ή δεν θέλουν να δουν ότι η περιοχή τους και ο λαός τους ανήκουν σε άλλο πολιτισμικό πρότυπο απ’ αυτό που οι ίδιοι υπηρετούν.

Πηγές έρευνας και Σχετικά άρθρα:

CIA Έκθεση – Δημογραφικές Τάσεις: Το Μακροπρόθεσμο Παγκόσμιο Τοπίο στην Οικονομία, Πολιτική και Ασφάλεια

Η Νέμεσις της Οικονομίας

Fitch: Κίνδυνος δημοσιονομικού σοκ για τη Δύση, από το δημογραφικό

Υψηλή πολιτική ή απλά πράγματα;

https://en.wikipedia.org/wiki/Pensions_crisis

https://en.wikipedia.org/wiki/Population_decline

https://www.ggka.gr/syntaxeis_par_2005_el.pdf

ΒΗΜΑ 18/5/1997

Καθημερινή 08-01-04,

Η δημογραφική ωρολογιακή βόμβα: Αντιμετωπίζοντας τις επιπτώσεις της δημογραφικής αλλαγής ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ

Έκθεση 2009 δημογραφικής γήρανσης: βασικές παραδοχές και μεθοδολογίες προβλέψεις για την ΕΕ των 27 κρατών μελών (2007-2060)

Ιστοσελίδα λοιπόν της Ε.Ε., EUROPA > Σύνοψη της νομοθεσίας της ΕΕ > Απασχόληση και κοινωνική πολιτική > Κοινωνική κατάσταση και κατάσταση της απασχόλησης στην ευρώπη Το δημογραφικό μέλλον της Ευρώπης: μετατροπή μιας πρόκλησης σε ευκαιρία

ΕCOFIN:
Η Δημογραφική Γήρανση μεγαλύτερο πρόβλημα από την Ύφεση

https://www.businessinsider.com/the-greek-crisis-is-about-demographics-2010-5

https://www.businessinsider.com/10-countries-on-the-verge-of-a-demographic-crisis-2010-2#part-one-emerging-economies-with-out-of-control-population-growth-1

https://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Migration_and_migrant_population_statistics

https://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Population_structure_and_ageing

Δημογραφικό και μετανάστευση: το εκρηκτικό μείγμα που απειλεί το μέλλον της Ευρώπης και την επιβίωση της Ελλάδος.

“Υπουργείο Δημογραφίας” στη Γερμανία ζητούν δύο κορυφαίοι εμπειρογνώμονες

Η υπο-πληθυσμιακή κρίση (Underpopulation) της Κίνας και της Ινδίας

Δημογραφικός Σεισμός

Προβλέψεις για την επόμενη δεκαετία

Το δημογραφικό ζήτημα -SOS

Έννοιες Αστισμού και Παγκοσμιοποίηση

 

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

4 responses to “Αλλαγή πολιτικής πλεύσης, Κρίση και Νέα Οικονομία (απλοποιημένο)

  1. Αβερράνδος

    03/10/2013 at 13:27

    Η επικαιρότητα της Φιλοσοφικής Ανθρωπολογίας

    Οι κλασσικοί της φιλοσοφικής ανθρωπολογίας, ο Scheler, o Plessner και o Gehlen, αντέκρουσαν την νατουραλιστική και βιολογιστική αναγωγή και έδειξαν ότι το ερώτημα για τον άνθρωπο και το ερώτημα για τον κόσμο του ανθρώπου είναι αλληλένδετα. Σήμερα το ερώτημα για τον άνθρωπο έχει αποσπασθεί από το ερώτημα για τον κόσμο του ανθρώπου και έχει εγκλωβισθεί μεταξύ νατουραλισμού και τεχνολογισμού. Για να αποκαταστήσουμε το πραγματικό πλαίσιο αυτού του ερωτήματος, πρέπει να εντάξουμε στις σύγχρονες αναζητήσεις τις εξής κύριες θέσεις των κλασσικών της φιλοσοφικής ανθρωπολογίας: Το «εγώ» δεν επιδέχεται ούτε νατουραλιστική ούτε τεχνολογική αναγωγή, αλλά αποτελεί το κέντρο αυτοκατανόησης και νοηματοδότησης, που χαρακτηρίζει τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος, δηλαδή το έμβιο ον με τα βιολογικά γνωρίσματα του ανθρώπου, δεν είναι απλώς μια βιολογική μονάδα, αλλά ισχύει και είναι πρόσωπο που με την ενσώματη παρουσία του εκφράζει αξίες και «απευθύνει» το θεμελιώδες αίτημα της αναγνώρισης. Η φυσιοκρατική αναγωγή του ανθρώπου σε «άκοσμο ον» οδηγεί την ιδέα της ελευθερίας σε αδιέξοδο.

    (2005) Γεωργία Αποστολοπούλου, Καθηγήτρια Φιλοσοφίας Παν/μίου Ιωανννίνων

    Like

     
  2. Αβερράνδος

    09/10/2013 at 09:39

    [..]σκοπούς μπορεί να θέσει μόνον ο άνθρωπος, ο οποίος δεν είναι μόνον ένα φυσικό ον στην περιοχή των φαινομένων που υπάγεται κατ’ αναγκαιότητα στον φυσικό νόμο, αλλά συγχρόνως και ένα ελεύθερο έλλογο ον στην περιοχή των πραγμάτων καθ’ εαυτών. Ο Λόγος προϋποθέτει όμως την ελευθερία, δηλαδή τη δύναμη να πράττει ο άνθρωπος ως έλλογο ον, σε πλήρη συμφωνία με την επίγνωση της αλήθειας και να δίδει μορφή στα πράγματα σύμφωνα με τις δυνατότητές τους. Τη δυνατότητα αυτή την έχει μόνον το υποκείμενο, το οποίο γνωρίζει τόσο τις δικές του δυνατότητες όσο και τις δυνατότητες των πραγμάτων. Η ελευθερία προϋποθέτει, από τη μεριά της, τον Λόγο, διότι μόνο η κατανοούσα γνώση καθιστά το υποκείμενο σε θέση να επιτύχει την ελευθερία και να τη χειρισθεί.

    Δάνειο από την εργασία του Κωνσταντίνου Ράντη “Η ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΦΩΥΕΡΜΠΑΧ ΚΑΙ ΜΑΡΚΟΥΖΕ” PDF

    Like

     

Leave a comment

 

Discover more from + -

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading